مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 18:072022-03-13پزشكي

کشف بیش از 3 تن رب انار و رب آلوچه غیربهداشتی در اردبیل


معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل از کشف بیش از 3 تن رب انار و رب آلوچه غیربهداشتی و غیرقابل مصرف در اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، محمد جوهری اظهار کرد: بیش از 3 تن رب انار و رب آلوچه غیربهداشتی و غیرقابل مصرف در اردبیل کشف و توقیف شد.

وی افزود: پیرو گزارش مرجع محترم انتظامی مبنی بر نگهداری مواد غذایی مشکوک در پارکینگ یک واحد مسکونی در اردبیل، بازرسان و کارشناسان این معاونت به همراه مقام قضایی سازمان تعزیرات حکومتی استان اردبیل و همراهی نیروی انتظامی در محل حاضر و مقادیر زیادی رب انار و رب آلوچه غیربهداشتی و فاقد مشخصات و پروانه ساخت و نگهداری در شرایط نامناسب را کشف و ضبط نمودند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل ادامه داد: رب فاسد کشف و توقیف شده به زودی با هماهنگی مراجع قضایی، معدوم و از چرخه مصرف خارج می شود.

جوهری با تاکید بر این که در مناسبت های مختلف، حجم بازرسی از واحدهای تولید مواد غذایی افزایش می یابد، تصریح کرد: شهروندان در هنگام خرید انواع محصولات غذایی به پروانه ساخت، تاریخ تولید و انقضا و سالم بودن بسته محصول دقت کنند و در صورت مشاهده هرگونه مشکل در کیفیت این مواد، مراتب را به مسؤولان ذی ربط منعکس کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 3 تن رب انار و رب آلوچه غیربهداشتی در اردبیل

کشف بیش از 3 تن رب انار و رب آلوچه غیربهداشتی در اردبیل