مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 17:172022-03-13سياسي

برخی وقتی گرسنه اند عدالت خواهند و اگر سیر باشند آزادی خواه می شوند


عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به بحث عدالت و حاکمیت عادلانه گفت: گفتن این بحث آسان است اما عمل به آن به شدت سخت است، در واقع برخی وقتی گرسنه اند عدالت خواهند و اگر سیر باشند آزادی خواه و توسعه طلب می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسن رحیم پورازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشست جهاداکبر اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: تحول دانشجو، مبحث تمرکز و  مسئولیت را بازگو می کند که جمع بندی آن به معنی مسئولیت، عدالت و اخلاقیت است زیرا حاکمیت عادلانه و عالمانه به اخلاق حکومت و تحول در دانشجو و تحول اجتماعی به مسئولیت دانشجو در قبال خودش و مسئولیت دانشگاه و تشکل های فعال در جامعه نسبت به رشد اجتماعی اشاره دارد.

وی افزود: تحول در دانشجو و خودسازی نکته اولی است که باید به آن توجه کرد زیرا دانشجوی بی سواد نمی تواند موثر باشد و الگو و راهنمایی برای دیگران نخواهد بودو هرکس که صالح باشد می تواند مصلح باشد.

رحیم پورازغدی خاطر نشان کرد: تحول اجتماعی یعنی تسلیم وضع نشدن، قوی و محکم بودن و همرنگ جماعت نشدن؛ هم چنین در حوزه سبک زندگی و کار، دومین نکته را ازخود راضی نبودن و رفع ضعف و اصلاح ایرادها بیان کرد  زیرا اسلام پویا است و اجازه عقب گرد نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی وقتی گرسنه اند عدالت خواهند و اگر سیر باشند آزادی خواه می شوند

برخی وقتی گرسنه اند عدالت خواهند و اگر سیر باشند آزادی خواه می شوند