مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:372022-03-13سياسي

کتاب «عشق هرگز نمی میرد» در همدان رونمایی می شود


آیین رونمایی از کتاب «عشق هرگز نمی میرد» نوشته مونا اسکندری و با روایتگری پروین سلگی همسر شهید میرزامحمد سلگی برگزار می شود.

- همدان- آیین رونمایی از کتاب عشق هرگز نمی میرد نوشته مونا اسکندری و با روایتگری پروین سلگی همسر شهید میرزامحمد سلگی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآیین رونمایی کتاب به همت حوزه هنری همدان و با حضور مسئولان و فعالان فرهنگی استان برگزار می شود.

نویسنده کتاب عشق هرگز نمی میرد در این زمینه گفت: سال های پیش برای نگارش خاطرات حاج میرزا سلگی دعوت شده بودم، اما از آنجایی که نوشتن حماسه آفرینی های فرمانده گردان حضرت ابوالفضل (ع) و نیروهایش در طول جنگ وظیفه ای سنگین و مردانه بود، نگارش این رشادت ها در کتاب آب هرگز نمی میرد روزی استاد حمید حسام شد و نگارش خاطرات همسر میرزا محمد سلگی نیز قسمت من.

مونا اسکندری با اشاره به اینکه عموی شهیدم علی خوش لفظ تأکید فراوانی بر کار فرهنگی داشتند، افزود: آغاز پروژه نگارش کتاب عشق هرگز نمی میرد از برنامه چهلم عمویم در دیدار با خانم پروین سلگی در زمان حیات میرزا محمد سلگی آغاز شد و پس از شهادت سردار سلگی به چاپ رسید.

وی در خصوص فرآیند نگارش این کتاب تصریح کرد: خاطرات این کتاب مستند محور است و علاوه بر اینکه تاریخ ها، مکان ها وغیره با تحقیق فراوان در کتاب درج شده، برای برخی اتفاقات،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «عشق هرگز نمی میرد» در همدان رونمایی می شود

کتاب «عشق هرگز نمی میرد» در همدان رونمایی می شود