مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 16:322022-03-13سياسي

کاشت نهال به یاد شهدای آتشنشان در بوستان جنگلی سرخه حصار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار جشنواره شهید باکری در منطقه13 گفت: - همزمان با نخستین جشنواره شهید باکری در منطقه13 صورت گرفت کاشت نهال به یاد شهدای آتشنشان در بوستان جنگلی سرخه حصار همزمان با روز بزرگداشت شهدا و طی مراسمی با حضور مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری تهران و به یاد ایثار و شجاعت شهدای آتشنشان، 60 نهال در بوستان جنگلی سرخه حصار کاشته شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، شهردار منطقه با اشاره به استمرار جشنواره شهید باکری در منطقه13 گفت: بر اساس تدابیر دکتر زاکانی در حفظ و ارج نهادن به مقام بی بدیل شهدا و همزمان با هفتمین روز برگزاری جشنواره شهید باکری، 60 اصله نهال به یاد شهدای آتش نشان در محل بوستان جنگلی سرخه حصار کاشته شد.

او خاطر نشان کرد: هر یک از این نهال ها به نام یکی از آتش نشانان شهید نامگذاری شده و هدف از این اقدام، ارج گذاری و گرامیداشت ایثارگری ها و فداکاری های آتش نشانان است.

محمد هادی علی احمدی با بیان اینکه، درختکاری در ایران دارای پشتوانه ملی و تاریخی و ریشه در دین مبین اسلام و توصیه اکید ائمه اطهار علیهم السلام دارد افزود: بر این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشت نهال به یاد شهدای آتشنشان در بوستان جنگلی سرخه حصار

کاشت نهال به یاد شهدای آتشنشان در بوستان جنگلی سرخه حصار