مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 15:372022-03-13سياسي

رونمایی از کتاب «از قلم تا قناسه» در قزوین


همزمان با 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا کتاب «از قلم تا قناسه» با موضوع پژوهش درباره نقش فرهنگیان قزوین در دفاع مقدس با حضور زهرا عبداللهی و سردار ابوالحسن کبیری نویسندگان کتاب رونمایی شد.

- ایسنا/قزوین همزمان با 22 اسفند ماه روز بزرگداشت شهدا کتاب از قلم تا قناسه با موضوع پژوهش درباره نقش فرهنگیان قزوین در دفاع مقدس با حضور زهرا عبداللهی و سردار ابوالحسن کبیری نویسندگان کتاب رونمایی شد.

کتاب از قلم تا قناسه با موضوع پژوهش درباره نقش فرهنگیان قزوین در دفاع مقدس با حضور زهرا عبداللهی و دکتر ابوالحسن کبیری نویسندگان کتاب، سردار رفیعی آتانی، فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) و نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین و جمعی دیگر از بسیجیان و فرهنگیان در استان طی مراسمی امروز 22 اسفند 1400 در مدرسه شاهد کوثر قزوین رونمایی شد.

در این مراسم سردار ابوالحسن کبیری از نویسندگان کتاب اظهار کرد: این روز با عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده است، بزرگانی که از صدر اسلام تا کنون در موقعیت های مختلف با خون خود درخت پربار اسلام را آبیاری و عزت و اقتدار را نصیب میهن اسلامی کرده اند.

وی ضمن بیان تأکید مکرر مقام معظم رهبری درباره گرامیداشت همیشگی یاد و خاطره شهدا تصریح کرد: هرچه این انقلاب به دست آورده و هر نعمتی که نصیب این نظام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «از قلم تا قناسه» در قزوین

رونمایی از کتاب «از قلم تا قناسه» در قزوین