مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:572022-03-13سياسي

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع): تخلف مدیران یک منکرِ مخرب اجتماعی است


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) گفت: نباید در میان منکرات مهم تری که وجود دارد فقط بر حجاب و عفاف تمرکز کرد چه بسا که تخلف مسؤولان تاثیر به مراتب بیشتری از سایر منکرات در جامعه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد سردار علی محمد اکبری صبح امروز در جلسه اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری گفت: احیای فریضتین یکی از موضوعاتی است که در مجموعه سپاه حضرت قمر بنی هاشم مورد توجه ویژه قرار داشته و هم در بعد درونی که شامل خود کارکنان و بسیجیان می شود و هم در بعد بیرونی و سطح جامعه اقداماتی برای ترویج آن شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ادامه داد: در خصوص ترویج این فریضه اگر خود کارمندان ادارات که طیف وسیعی از جامعه استان را تشکیل می دهند پیشگام باشند قطعا ثمرات آن در سطح جامعه نیز تسری خواهد یافت و لازم است همه مدیران بیش از پیش به این مهم توجه و زیرمجموعه خود را در این حوزه توانمند کنند.

وی با ارائه گزارش جامعی از اقدامات سپاه استان در زمینه ترویج امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: نباید در میان منکرات مهم تری که در حوزه های مختلف فرهنگی، سیستم اداری و .

وجود دارد فقط بر حجاب و عفاف تمرکز کرد چه بسا که تخلف مسؤولان تاثیر به مراتب بیشتر و مخرب تری از سایر منکرات در جامعه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع): تخلف مدیران یک منکرِ مخرب اجتماعی است

فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع): تخلف مدیران یک منکرِ مخرب اجتماعی است