مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-13سياسي

پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت روز شهید


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، با صدور پیامی به شرح زیر این روز را تبریک گفت.

- ایسنا/ایلام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا، با صدور پیامی به شرح زیر این روز را تبریک گفت.

سلام بر شهدا و درود به روح بلند و رفیعشان که با جان فشانی و ازخودگذشتگی، در مسیر پاسداشت آرمان ها و ارزش های اسلامی و انقلابی گام نهادند و با گذر از همه تعلقات دنیوی، به درجات اعلی علیین رَضِیَ اللَّهُ عَنهُم وَ رَضوا عَنهُ و فیض عظمای فَأَفُوزَ فَوْزًا عَظِیمًا نائل آمدند.

یاد شهیدان، یادبود ارزشهای انسانی و گرامیداشت آنان، تجلیل از برترین خصال بشری است، از این رو روز بزرگداشت شهدا فرصت مغتنمی است برای مهرورزی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران است که با درک ضرورت و لزوم دفاع از وطن، به ندای هل من ناصر ینصرنی حضرت امام خمینی(ره) لبیک گفتند و با الهام از مفاهیم والای جهاد و شهادت و نثار جان خویش، الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را معنا بخشیدند.

بی تردید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت شهیدپرور و غیور ایران همواره به وجود چنین اسوه هایی از ایمان و ایثار افتخار می کنند و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت روز شهید

پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت روز شهید