مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 13:022022-03-13اجتماعي

شهیدان منبع نورانیت و هدایت جامعه هستند


مدیر آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه شهیدان منبع نورانیت و هدایت برای جامعه هستند، گفت: امیدواریم که شفاعت این عزیزان هم در این دنیا و هم در آخرت شامل حال همه ما باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ محمدرضا بشری به مناسبت فرارسیدن روز بزرگداشت شهدا در حاشیه دیدار با خانواده دانش آموز شهید مسعود میرزابیگی ، افزود: در تمام جوامع بشری، ارزش هایی وجود دارد که بنیان اصلی فرهنگ آن جامعه را شکل می دهند، اهـمیت و جایگاه این ارزش ها به گونه ای است که هـر ملّتی، هـویّت و حیات اجتماعی و سیاسی خـود را در پای بندی و احترام به آنها و انتقال کامل آن به نسل های آینده می داند.

وی اظهارکرد: ایران نیز بیش از هر جای دیگر، مفتخر به داشتن ارزش های والا و اصیلی است که نمونه آن را در کمتر جایی می توان یافت، فرهنگ ایثار و شهادت یکی از این ارزش هاست که هم زمان با تاریخ این سرزمین شکل گرفته و همیشه از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.

بشری با تاکید بر ضرورت بهره مندی از دعای خیر خانواده های شهدا در حق تمامی مسئولین کشور، گفت: وجود گرانقدر خانواده های شهدا، نعمت و برکت بزرگی برای جامعه ماست و ما بایستی از دعای خیر این عزیزان بهره مند شویم.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر با بیان اینکه ثبات، امنیت و آرامش امروز جامعه ما مدیون خون هایی است که ریخته شد تا انقلاب اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهیدان منبع نورانیت و هدایت جامعه هستند

شهیدان منبع نورانیت و هدایت جامعه هستند