مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:072022-03-13فرهنگي

برپایی نمایشگاه فیلم و عکس از جاذبه های گردشگری نرماشیر در نوروز 1401


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نرماشیر گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز 1401 نمایشگاهی از فیلم و عکس های جاذبه های گردشگری این شهرستان برپا می شود.

- ایسنا/کرمان مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نرماشیر گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام نوروز 1401 نمایشگاهی از فیلم و عکس های جاذبه های گردشگری این شهرستان برپا می شود.

محمدرضا منصوری به برگزاری جلسه ستاد خدمات سفر نوروز 1401 شهرستان نرماشیر با حضور مدیران مربوطه اشاره کرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در محور ترانزیتی زاهدان - چابهار و همچنین وجود جاذبه های فراوان تاریخی و طبیعی این شهرستان نرماشیر می توان پیش بینی کرد گردشگران و مسافران زیادی وارد این منطقه شوند.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نرماشیر اظهار کرد: ورود گردشگران فرصت مناسبی برای معرفی آثار تاریخی و جاذبه های طبیعی این شهرستان خواهد بود که مقدمات آن در حال آماده سازی است.

او در ادامه از راه اندازی بازارچه صنایع دستی در شهرستان نرماشیر خبر داد و گفت: این نمایشگاه برای عرضه و فروش انواع مختلف صنایع دستی برپا می شود که موجب رونق اقتصادی برای فعالان و هنرمندان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه فیلم و عکس از جاذبه های گردشگری نرماشیر در نوروز 1401

برپایی نمایشگاه فیلم و عکس از جاذبه های گردشگری نرماشیر در نوروز 1401