مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-13سياسي

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه 22 اسفندماه، سالروز بزرگداشت شهدا، با صدور پیامی یاد، نام و خاطره تمامی شهدای معزز نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشت و به محضر تمامی خانواده های صبور و مومن این پاک سیرتان ادای احترام کرد.

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در آستانه 22 اسفندماه، سالروز بزرگداشت شهدا، با صدور پیامی یاد، نام و خاطره تمامی شهدای معزز نظام مقدس جمهوری اسلامی را گرامی داشت و به محضر تمامی خانواده های صبور و مومن این پاک سیرتان ادای احترام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی به شرح زیر است: بسمه تعالی وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ سلام و درود بر ارواح طیبه شهدا، آن اسوه های ایمان، ایثار و ازخودگذشتگی که در راه پاسداشت ارزشهای الهی، اسلامی و انقلابی و برای حفظ استقلال، آزادی و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانفشانی نمودند و اقتدار و افتخار را برای دولت و ملت شریف ایران رقم زدند.

آن حماسه سازانی که در مسیر حق و حقیقت کالبد خاکی را به اعجاز ایمان و اعتقادی استوار، سزاوار مقام افلاکی نمودند و از اینرو همواره یاد و نام شان در تاریخ این مرز و بوم جاودان و زنده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا

پیام رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت روز بزرگداشت شهدا