مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-13اقتصادي

صنعت برق با چالش تأمین انرژی در زمان پیک مواجه است


مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با هشدار به مردم در خصوص چالش موجود در حوزه تأمین برق در گیلان گفت: خشکسالی و کاهش ذخیره منابع آبی تولید برق، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، بهمن داراب زاده امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اعلام تعرفه های جدید بسیار به حل معضل الگوی غلط مصرف کمک می کند، اظهار کرد: تعرفه های جدید برق در کشور اعلام شده است لذا  آگاهی بخشی مردم در زمینه محتوای تعرفه های برق می تواند الگوی مصرف برق در گیلان  را بهتر کند.

وی با هشدار به مردم در خصوص چالش موجود در حوزه تأمین برق در گیلان گفت:  خشکسالی و کاهش ذخیره منابع آبی تولید برق،  روند سریع رشد بار، مصرف بالای تجهیزات سرمایشی، کاهش بارش نزولات جوی و خشکسالی  صنعت برق را با چالش تأمین انرژی در زمان پیک مواجه کرده است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اشاره به نقش مؤثر استفاده از همه ظرفیت ها برای استفاده بهینه انرژی بیان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت صنایع و کاربرد راهکارهای بسیار ساده و بدون هزینه در زمینه مصرف بهینه انرژی برق باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

داراب زاده با تأکید بر لزوم توجه به مدیریت مصرف انرژی در گیلان  تصریح کرد: مدیریت مصرف انرژی برق خاص کشور ایران نبوده و یک ضرورت اجتناب ناپذیر در حوزه برق،  آب و گاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت برق با چالش تأمین انرژی در زمان پیک مواجه است

صنعت برق با چالش تأمین انرژی در زمان پیک مواجه است