مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:572022-03-13حوادث

آغاز پاکسازی منطقه 19 از وجود معتادان و فروشندگان موادمخدر/ وجود55 پلاک قرمز


روز یکشنبه با حضور مسئولان انتظامی و شهری چند باب مغازه و ساختمان که محل حضور معتادان و فروشندگان مواد مخدر بودند، تخریب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امروز در منطقه 19 تهران یک زمین بسیار بزرگ که پاتوق توزیع و استعمال مواد مخدر بود با حضور مسئولان انتظامی و شهری پلمب شد، همچنین یک باب مغازه که در ظاهر تلفن همراه به فروش می رسانده شناسایی و پلمب شد چرا که این مغازه در پوشش موبایل فروشی اقدام به توزیع مواد مخدر می کرده است.

بر اساس این گزارش همچنین یک خانه که در ظاهر یک خانه بوده اما در داخل آن 5 تا 6 اتاقک تهیه شده و محل معتادان متجاهر و استعمال مواد مخدر بوده هم تخریب شد.

مهدی هدایت شهردار منطقه 19 در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای مصوبات قرارگاه اجتماعی شهر تهران که به ریاست شهردار تهران برگزار می شود سه نکته مورد توجه قرار گرفته است؛ نکته اول جمع آوری معتادان متجاهر، نکته دوم ایجاد اشتغال و کارآفرینی و نکته سوم شناسایی پلاک قرمزها.

وی افزود: بخشی از پلاک قرمزهای منطقه 19 از طریق پلیس شناسایی شدند و امروز بخشی از آنها پلمب و بخشی دیگر تخریب شدند.

شهردار منطقه 19 در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند پلاک قرمز در این منطقه وجود دارد، ادامه داد: در منطقه 19، 55 پلاک قرمز وجود دارد که بخشی برای تخریب دستور قضایی گرفته و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پاکسازی منطقه 19 از وجود معتادان و فروشندگان موادمخدر/ وجود55 پلاک قرمز

آغاز پاکسازی منطقه 19 از وجود معتادان و فروشندگان موادمخدر/ وجود55 پلاک قرمز