مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-13اجتماعي

قرعه کشی میان برادران درچه ای برای اعزام به سوریه


خبرگزاری فارس اصفهان-بهار یوسفیان، در این سال ها، عطر شهادت نه از خاک های آغشته به خون جنوب بلکه از خرابه های شام و صحرای حلب به مشام می رسد؛ این جوانانمان هستند که ثابت کردند اگر در کربلا بودند دست نامحرمی به ناموس اهل بیت نمی رسید، گوشواره ای کشیده نمی شد و بدن های زیر سم اسبان قرار نمی گرفت.

این مسیر دلیل نمی خواهد بلکه قطب نمای آن دل است و بهانه اش هم بیعت علمداران زمان است، بیعتی که تا پای سرخی خون به پای آن ایستادند و  نگذاشتند لحظات عصر عاشورا و حمله دشمنان به خیمه گاه تکرار شود.

به مناسبت 22 اسفند ماه، روز بزرگداشت شهدا به سراغ یکی از مادرانی رفتیم که فرزند غیور خود را راهی دفاع از حرم عقیله بنی هاشم(س) کرد تا اشقیا جسارتی به حرم بی بی جانمان نکنند ؛ شهید جواد محمدی چهارمین شهید درچه اصفهان است که در تاریخ 16 خردادماه سال 1395 در سن 34 سالگی به شهادت رسید و پیکر مطهر او 25 روز پس از شهادت به وطن بازگشت.

از خانم صمدی مادر شهید محمدی درباره تولد پسرش جواد می پرسم و اینگونه پاسخم را می دهد: جواد فرزند اول خانه بود که در 29 مرداد سال 62 به دنیا آمد و تولدش مصادف با میلاد امام رضا(ع) بود.

وی با تأکید بر اینکه از موارد بسیار مؤثر در تربیت فرزند رزق و روزی حلال است، ادامه می دهد: معتقدم این مورد تأثیر زیادی در زندگی مان دارد، همسرم شغل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرعه کشی میان برادران درچه ای برای اعزام به سوریه

قرعه کشی میان برادران درچه ای برای اعزام به سوریه