مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-13بين الملل

هیئتی فلسطینی سه شنبه عازم بروکسل می شود


یک مسئول فلسطینی اعلام کرد، هیئتی دولتی به منظور رایزنی در خصوص سرعت بخشیدن به ازسرگیری پشتیبانی مالی از تشکیلات خودگردان فلسطین عازم بروکسل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه ای القدس العربی، استفان سلامه، مشاور نخست وزیر فلسطین در امور برنامه ریزی و هماهنگی به رادیو رسمی فلسطین گفت، سفر اعضای این هیئت دولتی با هدف حضور در نشست های کمیته مشترک فلسطینی اروپایی انجام خواهد شد که قرار است روز سه شنبه (24 اسفند) برگزار شود.

سلامه در ادامه افزود، قرار است در جریان این سفر، اعضای هیئت دولتی با اعضای اتحادیه اروپا در خصوص تمامی مسائل دوجانبه به ویژه پشتیبانی مالی اروپا از تشکیلات خودگردان فلسطین به بحث و تبادل بپردازند.

وی در ادامه افزود، اعضای این هیئت شامل وزرای خارجه، آموزش، دادگستری، دارایی و اقتصاد و همچنین رؤسای تعدادی از هیئت های دولتی است و نشست کمیته مشترک فلسطینی و اروپایی سالی یک بار برگزار می شود.

سلامه همچنین تصریح کرد: ما امید داریم که این مذاکرات بروکسل منجر به سرعت بخشیدن به تصویب توافق مالی بین اتحادیه اروپا و فلسطین در دو سال 2021 و 2022 شود.

وی همچنین اظهار کرد: در جریان این مذاکرات، تمامی مسائل کنونی و در رأس آن تصویب پشتیبانی مالی اتحادیه اروپا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و ما به رایزنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئتی فلسطینی سه شنبه عازم بروکسل می شود

هیئتی فلسطینی سه شنبه عازم بروکسل می شود