مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-13اجتماعي

بیش از 500 منطقه دیدنی ساحل چابهار - زرآباد چشم انتظار گردشگران


رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چابهار گفت: چابهار، دشتیاری، زراباد و کنارک با بیش از 500 منطقه تفریحی، طبیعی، تاریخی و گردشگری سواحل مَکُّران، - ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری چابهار گفت: چابهار، دشتیاری، زراباد و کنارک با بیش از 500 منطقه تفریحی، طبیعی، تاریخی و گردشگری سواحل مَکُّران، آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران داخلی و خارجی است.

عبدالحمید بلوچزاده در گفت وگو با ایسنا- افزود: وجود آب و هوای مطلوب، سواحل و چشم اندازهای زیبا، آثار تاریخی و فرهنگی، بازارهای سنتی و مدرن و دهها جاذبه دیگر؛ نوار ساحلی چابهار تا زرآباد را به مقصدی شایسته و مناسب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

وی گفت: چابهار بهشت گمشده ای است که زیبایی های طبیعی آن کمتر میان ایرانیان شناخته شده و این منطقه جزو بی نظیرترین مناطق گردشگری در ایران و جهان و یکی از 10 نقطه مهم راهبردی جهان محسوب می شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار گفت: این شهرستان به عنوان یکی از بهترین نقاط ایران از ظرفیت های بالایی در زمینه گردشگری برخوردار است.

بلوچزاده افزود: قلعه تیس (پرتغالی ها)، آرامگاه سید غلامرسول، ساختمان قدیم فرمانداری (موزه محلی)، حسینیه آل رسول، ساختمان های قدیمی گمرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 منطقه دیدنی ساحل چابهار - زرآباد چشم انتظار گردشگران

بیش از 500 منطقه دیدنی ساحل چابهار - زرآباد چشم انتظار گردشگران