مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 22:122022-03-12اجتماعي

رزمایش مقابله با بیماری آنفلوانزای پرندگان مهاجر در قم برگزار می شود


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: رزمایش مقابله با بیماری آنفلوانزای پرندگان مهاجر با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی مرتبط، در اوایل سال آینده در قم برگزار خواهد شد.

- ایسنا/قم مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: رزمایش مقابله با بیماری آنفلوانزای پرندگان مهاجر با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی مرتبط، در اوایل سال آینده در قم برگزار خواهد شد.

سید رضا موسوی مشکینی عصر شنبه در جلسه قرارگاه پدافند زیستی در اداره کل حفاظت محیط زیست استان قم گفت: تالاب ها از زیستگاههای بسیار ارزشمندی هستند که کارکردهای مهم و تأثیرگذاری داشته و حفاظت از آنها باید در اولویت برنامه ها قرار داشته باشد.

وی با اشاره به حضور گسترده پرندگان مهاجر در تالاب های قم، خاطرنشان کرد: حضور دسته های بزرگی از پرندگان آبزی و کنارآبزی در تالاب های قم، علاوه بر کارکردهای زیست محیطی، می تواند تهدیداتی از جمله بیماری آنفلوانزای پرندگان به دنبال داشته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه گاهی طغیان یک بیماری در میان حیات وحش، سالها برنامه ریزی برای حمایت از گونه های جانوری را از میان می برد، اظهار داشت: بدون تردید ما باید برای مدیریت و مقابله با اثرات هرگونه تهدیدات زیست محیطی آماده باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مقابله با بیماری آنفلوانزای پرندگان مهاجر در قم برگزار می شود

رزمایش مقابله با بیماری آنفلوانزای پرندگان مهاجر در قم برگزار می شود