مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 22:022022-03-12اقتصادي

قوس محور «خاور شهر» با 40 میلیارد اعتبار هزینه اصلاح هندسی شد


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از اصلاح هندسی قوس (رفوژ میانی) محور خاور شهر با هدف افزایش امنیت تردد در این مسیر مواصلاتی پرتردد با 40 میلیارد ریال اعتبار خبر داد.

- ، حیدر نوروزی عصر شنبه در جمع خبرنگاران از اصلاح هندسی قوس (رفوژ میانی) محور خاور شهر خبر داد و اظهار داشت: این اصلاح با هدف افزایش امنیت تردد در این مسیر مواصلاتی پرتردد انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به هزینه 40 میلیارد ریالی این پروژه گفت: در طی اجرای این پروژه علاوه بر اصلاح هندسی، عملیات زیرسازی و ایمن سازی، تقریباً بیش از 11 هزار متر مربع روکش آسفالت انجام شده است.

تراش آسفالت به منظور هشدار، خط کشی، آشکار سازی و همچنین رفع معارضین از دیگر اقدامات در این مسیر به جهت ایمن سازی بوده است.

با توجه به وجود سه قوس متوالی در انتهای سرازیری محور امام رضا در محدوده خاور شهر و تصادفات مکرر از نوع فوتی و جرحی در این محل و همچنین صرفه جویی در مصرف سوخت و زمان نسبت به مطالعه طراحی نسبت به اصلاح رفوژ میانی خاور شهر که یکی از نقاط پرحادثه شهرستان آشکار سازی شده بود اقدام شده است.

نوروزی بیان داشت: رانندگان خودروها هنگام تردد در این قوس به علت عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و خروج از مسیر مناسب متأسفانه باعث تصادف و ایراد خسارت های فراوان بر خود و سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوس محور «خاور شهر» با 40 میلیارد اعتبار هزینه اصلاح هندسی شد

قوس محور «خاور شهر» با 40 میلیارد اعتبار هزینه اصلاح هندسی شد