مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 19:222022-03-12سياسي

به بهانه جوانگرایی جایگاه های کلیدی را به افراد بی تجربه نسپاریم


نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه توجه به جوانگرایی در انتصابات اهمیت دارد، گفت: جوانگرایی مهم است اما باید توجه داشته باشیم که به بهانه جوانگرایی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جعفر قادری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرگزاری فارس درباره انتصابات استان اظهار داشت: ما معتقدیم که در استان باید افراد توانمند به کار گرفته شوند و ما متعهد هستیم که راندمان و کارایی دستگاه های دولتی را افزایش دهیم.

او با بیان اینکه مخالف جوان گرایی نیستم، گفت: اما نباید به بهانه جوان گرایی افراد بی تجربه را صرفا به دلیل جوان بودن در جایگاه های کلیدی و مهم به کار گیریم.

قادری با انتقاد نسبت به انتصاب برخی معاونین پیش از انتصاب مدیرکل اظهار داشت: ما باید به مدیران اختیار و قدرت مانور بدهیم و در عین حال مسئولیت نیز بخواهیم.

وی افزود: درست است که نمایندگان نباید در موضوعات اجرایی دخالت کنند، اما نمی توانیم چشم مان را هم ببندیم و نسبت به برخی عزل و نصب ها بی تفاوت باشیم لذا ایراد و اشکالات را تند و صریح و با شفافیت کامل مطرح می کنیم حتی اگر مورد تخریب قرار گیریم.

مردم مقصر سیاست های غلط گذشته نیستند نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تخریب باغ شهرها را سیاستی غلط دانست که مردم نباید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به بهانه جوانگرایی جایگاه های کلیدی را به افراد بی تجربه نسپاریم

به بهانه جوانگرایی جایگاه های کلیدی را به افراد بی تجربه نسپاریم