مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 18:422022-03-12سياسي

کتابخانه مرکزی در بوشهر احداث می شود


استاندار بوشهر در شورای فرهنگ عمومی استان گفت: با احداث کتابخانه مرکزی در بوشهر موافقم و این مهم را با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی کشور دنبال خواهیم کرد.

- شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر با حضور احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر، آیت الله صفایی بوشهری، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، حجت الاسلام سعید رضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، امیرحسین آزادی وفا، مشاور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و سایر اعضای این شورا در استانداری بوشهر برگزار شد.

آیت الله صفایی بوشهری در این نشست با بیان اینکه فرهنگ مهمترین زیرساخت جامعه در بخش های مختلف است اظهار کرد: اگر فرهنگ جامعه دارای سلامت محتوایی و صحت و امنیت باشد قطعاً زمینه تحقق تمدن مورد هدف فراهم در غیر این صورت دچار چالش می شود.

نماینده، ولی فقیه در استان بوشهر فرهنگ را جوهره حیات شخصیت انسان و جامعه دانست و تصریح کرد: انسان و جامعه با فرهنگ درست و صحیح به اهداف مورد نظر دست می یابد و در این راستا دین مبین اسلام به حوزه فرهنگ تولید محتوایی، مدیریت، نظارت و بازتولید تأکید فراوانی دارد.

احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر نیز در این جلسه بیان اشت: با توجه به اینکه 1401 برای این استان سال عملیات در حوزه های اقتصاد و فرهنگ تعیین شده است تمامی دستگاه‎های ذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتابخانه مرکزی در بوشهر احداث می شود

کتابخانه مرکزی در بوشهر احداث می شود