مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-12حوادث

پلمب انباری با 60 هزار لیتر روغن موتور تقلبی در اصفهان


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف60 هزار لیتر انواع روغن موتور صنعتی تقلبی در یک انبار و پلمب انبار مربوطه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: گزارش هایی مبنی بر توزیع روغن موتور تقلبی در برخی مراکز فروش وتعویض روغن موتور و ایراد خساراتی به وسایل نقلیه شهروندان به پلیس امنیت اقتصادی اصفهان شد که موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام یکسری تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی مشخص شد فردی به صورت عمده در زمینه خرید روغن موتورهای سوخته و فروش روغن موتور فعالیت می کند که هماهنگی های لازم قضایی برای بازرسی از انباری که روغن موتورها در آنجا دپو می شوند انجام شد.

هاشمی فر ادامه داد: گروهی از کارشناسان سازمان صمت و بازرسان اتحادیه تعویض روغن به همراه ماموران پلیس امنیت اقتصادی اصفهان از محل مورد نظر بازرسی و نمونه هایی از روغن موتورهای آماده توزیع را به آزمایشگاه بردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: با توجه به نظر کارشناسان مربوطه و جوابیه واصله از آزمایشگاه مشخص شد این فرد با مخلوط کردن روغن های سوخته با روغن های بی کیفیت و با بسته بندی غیرقانونی آنها را توزیع می کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب انباری با 60 هزار لیتر روغن موتور تقلبی در اصفهان

پلمب انباری با 60 هزار لیتر روغن موتور تقلبی در اصفهان