مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-12بين الملل

اعترافات جاسوس دستگیر شده موساد در لبنان


پس از آنکه نیروهای لبنانی در ماه ژانویه سال جاری موفق شدند یک جاسوس «موساد» را دستگیر کنند، رسانه های لبنانی اعترافات این جاسوس درباره چگونگی ارتباط با دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی را منتشر کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، شبکه لبنانی المنار ، بامداد امروز (شنبه)، اعترفات فرید ادیب الحسنیه جاسوس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و چگونگی ارتباط او با عوامل این دستگاه جاسوسی را منتشر کرد.

دائره اطلاعات لبنان به تاریخ ششم ماه ژانویه امسال فردی به نام فرید ادیب الحسنیه متولد سال 1967 از ساکنان منطقه عین وزین از توابع شهرستان الشوف را به اتهام ارتباط با رژیم صهیونیستی دستگیر کرد و اکنون منابع امنیتی و قضایی لبنان در گفت و گو با شبکه المنار اعترافات او را منتشر کرده اند.

بنابر این گزارش، حدود یک سال و نیم پیش در شبکه اجتماعی فیسبوک، الحسنیه یک آگهی استخدام دید که در آن عنوان شده بود یک شرکت بازرگانی نیاز به تعدادی کارمند مجازی است.

این شهروند لبنانی رزومه خود را برای این شرکت ارسال می کند و پس از مدتی، یک فرد که به زبان انگلیسی صحبت می کرد، با او تماس می گیرد و از او سؤال می کند که آیا در زمینه جمع آوری اطلاعات و داده ها سررشته دارد یا خیر.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعترافات جاسوس دستگیر شده موساد در لبنان

اعترافات جاسوس دستگیر شده موساد در لبنان