مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-12سياسي

برگزاری جشن نیمه شعبان در استان تهران به طور خود جوش و مردمی


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تاکید می شود جشن های باشکوه نیمه شعبان به طور خودجوش و مردمی در سطح استان تهران برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های 12 فروردین با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم نیمه شعبان، اظهار کرد: به لطف الهی این مراسم به همت مردم عزیز و ولایتمدار همواره باشکوه فراوان برگزار شده و خواهد شد.

وی برلزوم حمایت دستگاه ها و زمینه سازی فعالیت های مردمی تاکید کرد و گفت: علاوه بر برگزاری مراسم جشن در مساجد و هیئات مذهبی، اجرای برنامه های متنوع و خدمات اجتماعی می تواند بر غنای این مراسم معنوی افزوده و موجبات رضایت حضرت ولیعصر(عج) را فراهم آورد.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان افزود: اهدای خون و کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و اهدای بسته های معیشتی و کمک به محرومین از جمله اقداماتی است که یقینا رضایت آن حضرت را به همراه خواهد داشت.

محمودی احیای شب نیمه شعبان، نورافشانی همزمان با سردادن ندای لبیک یا مهدی، شاد پیمایی در روز جمعه به سوی میعادگاه های نماز جمعه، اجرای مسابقات فرهنگی، فضاسازی شهری، اجرای برنامه های جذاب در نمازهای جمعه، تولید محتواهای مناسب در راستای فضای مجازی، برپایی س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن نیمه شعبان در استان تهران به طور خود جوش و مردمی

برگزاری جشن نیمه شعبان در استان تهران به طور خود جوش و مردمی