مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 15:022022-03-12سياسي

30 درصد از پرونده های کیفری در ایلام مربوط به جرائم خشن است


معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان ایلام گفت: 30 درصد از پرونده های کیفری در ایلام مربوط به جرائم خشن است.

- ، مالک روشنی ظهر شنبه در نشست خبری اظهار کرد: رسانه به عنوان زبان گویای مردم خیلی از مشکلات و معضلات را شناسایی می کند که اگر ادارات و نهادهای مربوطه به موقع ورود نکنند فاجعه پیش می آید.

وی با بیان اینکه اگر در بسیاری از آسیب ها و مسائل اجتماعی، پیشگیری کردیم برنده ایم، افزود: انتظار بنده از رسانه ها این است که به عنوان ناظر، مشکلات را منعکس کنید و از شما به عنوان کسی که حرفتان به مردم می رسد انتظار دارم که کمک کنید.

روشنی تصریح کرد: از رسانه های استان انتظار می رود با همکاری معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری را همراهی کرده تا زمینه کاهش پرونده ها به دادگاه های استان فراهم شود.

وی اضافه کرد: اگر برای فردی پرونده تشکیل شود تمامی اطرافیان آن شخص درگیر مشکل می شوند، اما اگر تبعات جرم اطلاع رسانی شود بدون شک از وقوع جرم در جامعه پیشگیری می شود.

سرپرست معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ایلام ادامه داد: 30 درصد از پرونده های کیفری محاکم قضایی ایلام مربوط به جرائم خشن و شامل (خشونت کلامی، رفتاری و نوشتاری) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از پرونده های کیفری در ایلام مربوط به جرائم خشن است

30 درصد از پرونده های کیفری در ایلام مربوط به جرائم خشن است