مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:522022-03-12سياسي

اعزام بیست و هفتمین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه تبریز


محمد رضا سبزی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، در این ارتباط گفت: بیست و هفتمین کاروان اردوی زیارتی و فرهنگی دانشگاه تبریز با شرکت 250 نفر از دانشجویان این دانشگاه در قالب کاروان شهید اصغر قصاب عبدالهی .

- بیست و هفتمین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه تبریز، پس از دو سال وقفه به خاطر شیوع ویروس کرونا به مناطق 8 سال دفاع مقدس اعزام شدند.

محمد رضا سبزی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، در این ارتباط گفت: بیست و هفتمین کاروان اردوی زیارتی و فرهنگی دانشگاه تبریز با شرکت 250 نفر از دانشجویان این دانشگاه در قالب کاروان شهید اصغر قصاب عبدالهی از 18 تا 25 اسفند ماه جاری در مناطق جنگی جنوب برپا می شود.

سبزی با اشاره به اهداف اردوی راهیان نور بیان کرد: این اردو بیشتر با هدف بازدید از مناطق عملیاتی، زنده نگه داشتن یاد و خاطره رشادت های رزمندگان سلحشور، شهیدان والامقام و جانبازان و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس، آشنایی بیشتر دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت، ارتقای سطح معنوی، تجدید میثاق با شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آن ها برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام بیست و هفتمین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه تبریز

اعزام بیست و هفتمین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه تبریز