مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:422022-03-12سياسي

نشست بزرگداشت حکیم نظامی گنجه ای در زاهدان برگزار می شود


مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی سیستان و بلوچستان گفت: 21 اسفند در تقویم رسمی کشور به عنوان بزرگداشت نظامی گنجه ای نامگذاری شده است، به این مناسبت در مرکز اسناد و کتابخانه ملی سیستان و بلوچستان نشست فرهنگی ساعت 18 الی 20 روز شنبه برگزار می شود، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر مرکز اسناد و کتابخانه ملی سیستان و بلوچستان گفت: 21 اسفند در تقویم رسمی کشور به عنوان بزرگداشت نظامی گنجه ای نامگذاری شده است، به این مناسبت در مرکز اسناد و کتابخانه ملی سیستان و بلوچستان نشست فرهنگی ساعت 18 الی 20 روز شنبه برگزار می شود، در این نشست دکتر محمدرضا بهاری و سرکار خانم دکتر هدی عرب زاده دو تن از اساتید که در زمینه نظامی پژوهی فعالیت داشتند، سخنرانی خواهند کرد.

قاسم سیاسر در گفت وگو با ایسنا افزود: در حاشیه این نشست فرهنگی، نمایشگاهی از نسخه های خطی موجود در مدیریت مرکز اسناد و کتابخانه ملی سیستان و بلوچستان برپا می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه نسخه های خطی به نمایش گذاشته می شود که تا کنون در معرض دیدم عموم گذاشته نشده و برای نخستین بار به نمایش گذاشته می شود.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از این نسخ در زمینه شعر فارسی هستند، بیان کرد: نسخه یوسف و زلیخا اثری از جامی در سال 964 هجری قمری کتابت شده و از نسخه های قدیمی محسوب می شود، جامی این نسخه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست بزرگداشت حکیم نظامی گنجه ای در زاهدان برگزار می شود

نشست بزرگداشت حکیم نظامی گنجه ای در زاهدان برگزار می شود