مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:372022-03-12دانش

250 نفر از دانشجویان شرق گلستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند


رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد آزادشهر از اعزام 250 نفر از دانشجویان دختر بسیجی دانشگاه های آزاد شرق استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس دانشگاه آزاداسلامی واحد آزادشهر از اعزام 250 نفر از دانشجویان دختر بسیجی دانشگاه های آزاد شرق استان به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور خبر داد.

محمد مهدی نادری ظهر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: 250 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه های آزاد اسلامی شرق گلستان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

وی هدف از برگزاری اردوهای راهیان نور دانشجویی را آشنایی نسل جدید با فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: در راستای اهداف فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی کشور، راهیان نور به دو گروه غرب و شرق گلستان تقسیم شده است و از شرق گلستان دانشجویان دانشگاه های آزاد اسلامی گنبدکاووس، آزادشهر ، علی آباد کتول ، کلاله ، مینودشت و گالیکش به این مناطق اعزام می شوند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر با بیان اینکه دانشجویان در قالب هفت اتوبوس به مدت یک هفته به سفر خود در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور ادامه می دهند، تصریح کرد: دانشجویان در این سفر معنوی ضمن آشنایی با شجاعت و ایثار شهدا، بار دیگر با آرمان های شهیدان تج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

250 نفر از دانشجویان شرق گلستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند

250 نفر از دانشجویان شرق گلستان به اردوهای راهیان نور اعزام شدند