مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 14:172022-03-12پزشكي

استاد علوم پزشی گراش در جشنواره قرآنی هدهد برتر شد


مسعود خواجه زاده در مرحله کشوری بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت موفق به کسب رتبه 2 این جشنواره شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گراش، بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد وزارت بهداشت در بخش های مختلف آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی و معارفی در سه رده اساتید، کارمندان و دانشجویان علوم پزشکی با حضور 65 شرکت کننده برگزار شد.

در روزهای گذشته از سوی مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، نتیجه نهایی بخش آوایی بیست و ششمین جشنواره قرآنی هدهد در مرحله کشوری در رده های اساتید، کارکنان و دانشجویان علوم پزشکی اعلام شد که در این بین مسعود خواجه زاده استاد دانشکده علوم پزشکی گراش رتبه دو کشوری در بخش اذان را کسب کرد.

 خواجه زاده خود را چنین معرفی کرد:  مسعود خواجه زاده از خانواده معظم شهدا هستم، دارای مدرک کارشناس ارشد علوم آزمایشگاهی و استاد گروه میکروبیولوژی دانشکده علوم پزشکی گراش.

وی افزود: سابقه 16سال تدریس در دانشگاه و مسوولیت های آزمایشگاه های همچون( تشخیص مولکولی کرونا، آندرولوژی ناباروری، آموزشی دانشکده) دارم و از 6 سال گذشته تا کنون مشاورعالی ریاست دانشگاه در حوزه اجتماعی و مشارکت های مردمی را بر عهده دارم.

این استاد دانشگاه اظهار داشت: از دوران دانشجویی در تمامی مسابقات قرآنی در هر سه مقطع آوایی،ادبی و هنری،پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد علوم پزشی گراش در جشنواره قرآنی هدهد برتر شد

استاد علوم پزشی گراش در جشنواره قرآنی هدهد برتر شد