مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-12سياسي

استاندار کردستان: جلسات اداری با زمان نماز تداخل نداشته باشد


جلسات در ادارات با زمان نماز تداخل نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: مقام معظم رهبری در تمام اجلاسیه ها تاکید داشته اند که حدالمقدور جلسات با زمان نماز تداخل نداشته باشد.

  وی از مدیران ذیربط خواست قبل از عید نوروز از نمازخانه های بین راهی و نمازخانه اقامتگاه ها بازدید کنند و خاطرنشان کرد: توقع زیادی نداریم اما باید حداقل از لحاظ نظافت، وضعیت نمازخانه ها در شان استان باشد.

  زارعی کوشا در ادامه مسؤولیت ابلاغ سند تحول ستاد اقامه نماز را بر عهده معاون توسعه منابع انسانی و مدیریت استاندار، گذاشت.

یعقوب گویلیان مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان هم به اهمیت نماز در دین اسلام، گریزی زد و گفت: در مقایسه با استان های دیگر هم نمازخانه ها و هم سرویس های بهداشتی کنار نماز خانه ها در داخل شهر و مسیرهای گردشری وجود ندارد انتظار داریم تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات راهیان نور برای این بخش اعتباری به میراث فرهنگی استان اختصاص یافته ولی پاسخگوی نیاز موجود نیست و نیازمند همراهی و همکاری دستگاه های مختلف در این زمینه هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار کردستان: جلسات اداری با زمان نماز تداخل نداشته باشد

استاندار کردستان: جلسات اداری با زمان نماز تداخل نداشته باشد