مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 13:072022-03-12سياسي

اهمیت حضور جوانان و دانشجویان در اردوهای راهیان نور


امام جمعه قزوین در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویی خواهر دانشگاه های استان گفت: دانشجویان با مراقبت های معنوی بهره بیشتری از سفر راهیان نور می برند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانشجویی خواهر دانشگاه های استان که پیش از ظهر امروز در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: حضور پرشور جوانان و دانشجویان در راهیان نور موجب خوشحالی رهبر معظم انقلاب می شود چرا که اهمیت بسیاری برای این معنا قائل هستند.

وی تصریح کرد: خدای متعال برای برخی موضوعات سفارش ویژه کرده است و از انسان های خوب تعریفی که دارد این است که آن ها حق تلاوت قرآن را به جا می آورند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند در خصوص تقوا نیز فرموده حقیقتاً اهل تقوا باشید و آن را جدی بگیرید، در سوره حج هم فرموده در راه خدا جهاد کنید و حق آن را ادا کنید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: وقتی این سه فراز را مطرح می کند سپس در سوره انفال می فرماید آن کسانی که حق تلاوت، تقوا و جهاد را به جای می آورند، مؤمن حقیقی هستند.

وی عنوان کرد: شهدا، جانبازان و رزمندگان به تأسی از رسول خدا (ص)، ائمه اطهار (ع) و قرآن، در دوران دفاع مقدس پا در میدان گذاشتند و ان شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهمیت حضور جوانان و دانشجویان در اردوهای راهیان نور

اهمیت حضور جوانان و دانشجویان در اردوهای راهیان نور