مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:472022-03-12ورزشي

حضورسرمربی تیم ملی نوجوانان درجام پرچم/ارومیه پر از استعداد والیبالی است


سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشور گفت: برای دیدن دیدارهای نهایی جام پرچم به شهر ارومی سفر کرده ام چرا که این شهر دارای پتانسیل و ظرفیت بالایی در رده های پایه است و بازیکنان مستعد این شهر والیبال خیز همواره در تیم های ملی خوش درخشیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، محمد وکیلی سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان صبح امروز  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که با دعوت مسئولان سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ارومیه برای دیدن دیدارهای فینال و رده بندی جام پرچم که از چند هفته گذشته با حضور 31 تیم در این شهر در حال برگزاریست برای سومین بار متوالی به شهر ارومیه سفر کرده ام.

وی اظهار کرد: امروز در این 2 دیدار پایانی جام پرچم حدود 50 بازیکن نوجوان و مستعد توانمندی های خود را به نمایش خواهند گذاشت و حضورم در سالن 2 هزار نفری ارومیه فرصتی است تا از بین این بازیکنان چند نفری را انتخاب و به اردوی تیم ملی نوجوانان که خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کند، دعوت کنم.

وکیلی گفت: درهای تیم ملی به روی بازیکنان مستعد باز است و هم اکنون 19 بازیکن در اردوی تدارکاتی تیم ملی نوجوانان حضور دارند ولی تا فرصت باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا (در مرداد ماه سال 1401) می توانیم نفرات آماده و مستعد دیگری را نیز به اردو اضافه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضورسرمربی تیم ملی نوجوانان درجام پرچم/ارومیه پر از استعداد والیبالی است

حضورسرمربی تیم ملی نوجوانان درجام پرچم/ارومیه پر از استعداد والیبالی است