مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:122022-03-12سياسي

ضرورت رعایت ملاحظات زیست محیطی در اجرای پروژه های گردشگری


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به دستور رییس جمهوری درباره پروژه های گردشگری در میانکاله و آشوراده، به ضرورت رعایت مشارکت مردم محلی، - رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با اشاره به دستور رییس جمهوری درباره پروژه های گردشگری در میانکاله و آشوراده، به ضرورت رعایت مشارکت مردم محلی، رعایت ملاحظات زیست محیطی و در نظر گرفتن اسناد بالادستی اشاره کرد.

سمیه رفیعی در گفت وگو با ایسنا درباره دستور رییس جمهور درباره پروژه های گردشگری در میانکاله و آشوراده گفت: همانطوری که رییس جمهوری تاکید کردند، طبیعت گردی در میانکاله و آشوراده باید بدون ایجاد تاسیسات و با حفظ زیست بوم میانکاله و مشارکت مردم محلی اجرایی شود.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس با بیان اینکه توسعه گردشگری زیست محیطی از ضروریات کشور است، گفت: هرگونه توسعه ای در همه حوزه ها باید بر اساس قانون با رعایت ملاحظات زیست محیطی و مشارکت جوامع محلی انجام شود تا درآمد پایدار برای مردم منطقه به همراه داشته باشد.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: باید نگاه بلند مدت به پروژه ها داشت و تنها این گونه نگرش موجب حفاظت از طبیعت در کنار رشد اقتصادی می شود.

نماینده مردم تهران در مجلس درباره طرح های توسعه در سه استان حاشیه خزر اظهار مرد: باید در استقرار صنایع در این استان ها بازنگری جدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رعایت ملاحظات زیست محیطی در اجرای پروژه های گردشگری

ضرورت رعایت ملاحظات زیست محیطی در اجرای پروژه های گردشگری