مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-12سياسي

ابتکار مساجد یک محله تهران برای برپایی باشکوه جشن نیمه شعبان


یک مداح اهل بیت (ع) با اشاره به راه اندازی ستاد مردمی نیمه شعبان در محله باغ فیض تهران گفت: این ستاد بنا دارد به صورت مسجدمحور، جشن های مردمی را به مناسبت سالروز میلاد امام زمان (عج) در غرب تهران برگزار کند.

- مرتضی متشرعی مداح اهل بیت (ع) و دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان محله باغ فیض در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اعلام راه اندازی ستاد مردمی نیمه شعبان در این محله اظهار کرد: این قرارگاه به صورت مسجدمحور و با همکاری آستان مقدس امامزادگان حمیده خاتون و سیدجعفر (ع)، مسجد جامع باغ فیض، مسجد جامع بعثت، مسجد پیامبر اعظم (ص)، مسجد اباعبدالله (ع) و سرای محله باغ فیض به مناسبت سالروز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) فعال شده است.

وی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای ایام میلاد امام مهدی (عج)، تصریح کرد: ترویج تبلیغات خانگی، برگزاری جشن نیمه شعبان در مساجد سطح محله، مساجد، امامزاده و سرای محله، توزیع اقلام تبلیغاتی، برگزاری جشن خیابانی در شب نیمه شعبان، راه اندازی پویش ارسال عکس از تزیین منزل و خیابان و نصب پرچم در سطح محله ازجمله این برنامه هاست.

متشرعی با بیان اینکه در قالب این قرارگاه بنا داریم فرهنگ آذین بندی کوچه ها را در محله باغ فیض زنده کنیم گفت: تزیین کوچه ها و انتخاب بهترین تزیینات، راه اندازی کارو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار مساجد یک محله تهران برای برپایی باشکوه جشن نیمه شعبان

ابتکار مساجد یک محله تهران برای برپایی باشکوه جشن نیمه شعبان