مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-12سياسي

رعایت ملاحظات زیست محیطی و اسناد بالادستی در اجرای پروژه های گردشگری ضروری است


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: رعایت ملاحظات زیست محیطی و اسناد بالادستی در اجرای پروژه های گردشگری ضروری است.

- سمیه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به دستور رییس جمهوری در خصوص پروژه های گردشگری در میانکاله و آشوراده افزود: همانطوری که رییس جمهوری تاکید کردند، طبیعت گردی در میانکاله و آشوراده باید بدون ایجاد تاسیسات و با حفظ زیست بوم میانکاله و مشارکت مردم محلی اجرایی شود.

وی با تاکید بر این که توسعه گردشگری زیست محیطی از ضروریات کشور است گفت: در عین حال هرگونه توسعه ای در همه حوزه ها باید بر اساس قانون با رعایت ملاحظات زیست محیطی و مشارکت جوامع محلی انجام شود تا درآمد پایدار برای مردم منطقه به همراه داشته باشد.

رییس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: باید نگاه بلند مدت به پروژه ها داشت و تنها این گونه نگرش موجب حفاظت از طبیعت در کنار رشد اقتصادی می شود.

وی در خصوص طرح های توسعه در 3 استان حاشیه خزر گفت: باید در استقرار صنایع در این استانها بازنگری جدی شود و تنها صنایع سبز در این استانها اجازه استقرار یابند تا این طبیعت بکر و تنها خطه سبز کشور برای نسل های آتی حفظ شده و گردشگری طبیعی نیز گسترش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت ملاحظات زیست محیطی و اسناد بالادستی در اجرای پروژه های گردشگری ضروری است

رعایت ملاحظات زیست محیطی و اسناد بالادستی در اجرای پروژه های گردشگری ضروری است