مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 09:572022-03-12دانش

رقابت های بخش حفظ قرآن جشنواره علمی کاربردی برگزار شد


مسابقات رشته حفظ قرآن کریم در هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علمی کاربردی برگزار شد - مرحله نهایی مسابقات بخش حفظ این جشنواره که 142 نفر از دانشجویان و اساتید مراکز علمی کاربردی سراسر کشور در دبیرخانه این جشنواره در واحد استانی قم برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که به علت محدودیت های کرونایی همچون دو سال گذشته به صورت غیرحضوری و تلفنی برگزار گردید داوران بخش حفظ به صورت ارتباط آنلاین با شرکت کنندگان نهایی جشنواره در رشته های حفظ 2 جزء، 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل مسابقات را برگزار کردند.

داوران این جشنواره در دو بخش برادارن و خواهران با تجمیع نمرات کسب شده در بخش های صحت حفظ، تجوید، وقف و ابتدا، صوت و لحن نفرات برگزیده این دوره از جشنواره معرفی کردند.

هیات داوران بخش برادارن این دوره از جشنواره استاد کسمایی، استاد علم خواه، استاد محمدی و استاد ربانی نسب بودند و در بخش خواهران استاد فروغی، استاد امیری و استاد حسینی فر به داوری پرداختند.

بر اساس اعلام دبیرخانه تا کنون داوری بخش های کتبی، شفاهی، هنری، ادبی و فناوری اطلاعات و فضای مجازی به پایان رسیده و مراحل داوری سایر رشته ها همچنان ادامه دارد.

همچنین بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته اختتامیه این جشنواره در اردیبهشت ماه سال 1401 برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت های بخش حفظ قرآن جشنواره علمی کاربردی برگزار شد

رقابت های بخش حفظ قرآن جشنواره علمی کاربردی برگزار شد