مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-12سياسي

مصوبات کاغذی ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه


مصوبه اعمال محدودیت در مراسم تشییع، ختم و چهلم از مصوبه های تکراری ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه است اما واقعیت آن چیزی نیست که گفته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، از زمان شیوع ویروس کرونا یکی از محدودیت های ستاد مقابله با کرونا در شهرستان ممانعت از تجمعات و یا برگزاری مراسمات عزاداری با حداقل جمعیت بود.

این مصوبه در همه نشست های ستاد کرونا مطرح و مورد تأکید لفظی قرار گرفت اما مسؤولان و متولیان امر هیچ گاه نتوانستند اعمال این محدودیت را اجرایی کنند.

آرامستان های دهدشت به عنوان مرکز اصلی تجمعات در طول هفته خیل عظیم جمعیت را در خود دارند و نمی توان گفت متولیان مقابله با کرونا متوجه شلوغی بیش از حد در این اماکن نیستند.

محدودیت در تعداد شرکت کنندگان مراسمات تشییع، خاکسپاری تا ختم و چهلم در موج های کرونا چالشی است که هیچ کدام از نشست های ستاد مقابله با کرونا نتوانسته اند با اعمال محدودیت قاطع آن را کنترل کنند.

در آرامستان جدید به ویژه روزهای آخر هفته جمعیت زیادی بر مزار درگذشتگان حضور دارند و مراسمات ختم و چهلم نیز بدون هیچ گونه محدودیتی برگزار می شود تا نشان دهد مصوبه ها زمان کوتاهی پس از اجرا رنگ می بازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبات کاغذی ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه

مصوبات کاغذی ستاد مقابله با کرونا در کهگیلویه