مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 08:172022-03-12اقتصادي

بومی سازی روان کننده پودری وارداتی از سوی محققان کشور


محققان یکی از شرکت های فناور موفق به بومی سازی یک نوع روان کننده پودری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس محمدعلی طاهباز، رییس هیات مدیره این شرکت ساختمانی از تولید یک روان کننده پودری نانویی خبر داد و گفت: این محصول پیش از این از کشور آلمان وارد می شد، اما با استفاده از نانومواد تولید شده در داخل کشور، این محصول را بومی سازی کردیم.

وی با بیان اینکه در این شرکت بیش از 60 محصول مختلف تولید می شود، اظهار کرد: از جمله این محصولات می توان به انواع افزودنی ها، روان کننده ها، ضدیخ و ترکیبات مربوط به بتن اشاره کرد.

تخصص ما در ملات های پایه سیمانی بوده و در عین حال انواع چسب های ساختمانی نظیر چسب کاشی را نیز تولید و به بازار عرضه می کنیم.

طاهباز خاطر نشان کرد: اولین آشنایی ما با نانو، ترکیبات آنتی باکتریال بود که پس از آشنایی با این خاصیت برخی نانومواد، اقدام به استفاده از این نوع نانومواد در دسته ای از محصولات کردیم و در نهایت محصولات ساختمانی با خواص آنتی باکتریال وارد سبد محصولات شرکت شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر محصولات نانویی متعددی را در سبد تولیدات خود داریم، یادآور شد: عایق رطوبتی پدیده جدید در صنعت مواد شیمیایی ساختمانی است که جزو مواد آب بندی ساختمان محسوب می شود و کارایی زیادی در عایق بندی پروژه های ساختمانی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بومی سازی روان کننده پودری وارداتی از سوی محققان کشور

بومی سازی روان کننده پودری وارداتی از سوی محققان کشور