مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 اسفند 1400 ساعت 07:322022-03-12اجتماعي

آمادگی 28 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آمادگی 28 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی این استان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان خبر داد؛ آمادگی 28 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از آمادگی 28 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی این استان جهت پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

ایوب کرد در گفت و گو با ایسنا - با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی های انجام شده برای انجام سفرهای نوروزی تلاش داریم با ارائه بهترین خدمات میزبان شایسته برای مسافران نوروزی باشیم، اظهار داشت: برای ارتقای سطح خدمات رسانی به کاربران جاده ای نظارت ویژه ای بر عملکرد مجتمع ها انجام می شود.

وی ارائه خدمات متمرکز و مناسب،کاهش اتلاف وقت و فراهم کردن آسایش بیشتر رانندگان و مسافران، جلوگیری از پراکندگی واحد های خدماتی در طول جاده ها و تمرکز آن ها در یک مکان، دسترسی سریع رانندگان و مسافران به خدمات مورد نیاز، کاهش میزان تصادفات جاده ای و افزایش ضریب ایمنی تردد در جاده ها، ایجاد بستر مناسب جهت اشتغالزایی و فراهم سازی امکانات مناسب در جهت گسترش فرهنگ اقامه نماز را از جمله اهداف مهم در راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 28 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی

آمادگی 28 مجتمع خدمات رفاهی بین راهی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی