مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 21:122022-03-11ورزشي

سال فوتسالی سختی پیش رو داریم / کاهش پرونده های انضباطی


سرپرست سازمان لیگ سال آینده را فصلی سخت برای برنامه ریزی لیگ فوتسال قلمداد کرد و گفت: امیدواریم در جلسات با کادر فنی تیم ملی برنامه ریزی خوبی انجام دهیم.

- ، آرش جابری شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران در حاشیه جشن قهرمانی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: قهرمانی تیم گیتی پسند را به جامعه فوتسال کشور و مردم خوب اصفهان تبریک می گویم، لیگی که پیش رو داشتیم با توجه به برگزاری جام جهانی وقفه ای چهل روزه در هفته های سوم و چهارم داشتیم.

وی افزود: جا دارد از تلاش 14 باشگاه که با سازمان لیگ و تیم ملی همکاری کردند، تشکر کنم، یک هفته هم به خاطر شرایط کرونایی که برای باشگاه تیم مس سونگون ایجاد شد لیگ تعطیل شد اما خدا را شکر برنامه لیگ را پیش بردیم و به پایان رساندیم.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال ادامه داد: امسال به لحاظ مشکلات انضباطی یازده پرونده انضباطی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و منجر به صدور رأی شد که نسبت به سنوات قبل کاهش چشمگیری داشت، همچنین رضایت مندی از بحث داوری از طرف باشگاه ها به عینه مشهود بود که از داوران تشکر می کنم.

وی اضافه کرد: مورد دیگر پخش اکثر مسابقات لیگ برتر فوتسال از شبکه های استانی و شبکه ورزش بود که این مورد را به فال نیک می گیریم، قطعاً کاستی هایی داشتیم که عزیزان در رسانه و کارشناسان مطرح ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سال فوتسالی سختی پیش رو داریم / کاهش پرونده های انضباطی

سال فوتسالی سختی پیش رو داریم / کاهش پرونده های انضباطی