مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 20:322022-03-11سياسي

دغدغه های نخبگان مازندرانی با رییس جمهور چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، رییس جمهور در ادامه سفر به مازندران با نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و جمعی از اقشار مختلف مردم استان دیدار کرد و درددل ها، دغدغه ها و نگرانی های آنها را از نزدیک شنید.

*دانشگاهیان را باید حلال مشکلات استان بدانیم سلمانی عضو هیأت علمی دانشگاه مازندران در این دیدار اظهار کرد: جهت دهی تحقیقات برای حل مسائل استان مازندران در دستور کار قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه دانشگاهیان را باید حلال مشکلات استان بدانیم، گفت: در این راستا ضرورت وجود دارد  پیوند کاملا ذاتی و دانشگاه ایجاد شود.

عضو هیأت علمی دانشگاه مازندران بیان کرد: در مصوبات استانی هر تصمیم کلان که در استان گرفته می شود چه در مرحله تصویب و قبل از اجرا دانشگاه و اساتید درگیر این طرح ها شوند،  به این معنا که پیوست کارشناسی طرح ها به تایید اساتید دانشگاهی برسد.

سلمانی با اشاره به مشکل  مهارت و تکنسین مهارتی، افزود: دانشگاه فنی وحرفه ای به عنوان تنها دانشگاه مهارتی وظیفه تربیت تکنسین را برعهده دارد.

*وضعیت نگران کننده جمعیت و طلاق در مازندران زهرا شرف الدین فعال جامعه بانوان با بیان اینکه  موضوع نخست مشکل خانواده  در این استان است، اظهار کرد: مازندران با بحران جمعیتی مواجه بود و در رتبه دوم سالمندی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دغدغه های نخبگان مازندرانی با رییس جمهور چه بود؟

دغدغه های نخبگان مازندرانی با رییس جمهور چه بود؟