مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 17:422022-03-11اقتصادي

معرفی برگزیدگان رویداد استارتاپی بسته بندی محصول


طرح های برگزیده رویداد استارتاپی شیوه های نوین بسته بندی محصول در سه حوزه صنایع غذایی، صنایع دستی و صنعت حوله معرفی شدند.

- اختتامیه رویداد استارتاپی بسته بندی نوین محصول با شناسایی سه طرح برگزیده در هر حوزه صنعتی به همت شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان برگزار شد.

در مراسم داوری این رویداد که در سه روز 15 اسفند برای صنایع غذایی، 16 اسفند برای صنعت حوله و 17 اسفند برای صنایع دستی برگزار شد، سه طرح در هر صنعت انتخاب و به عنوان برگزیده معرفی شدند.

در حوزه صنایع غذایی طرح های نیک پک، جعبه ماژولار آویژه و کوزه عسل به عنوان سه طرح برگزیده معرفی و سه طرح برتر حوزه صنعت حوله با عناوین دستار، صانعی پک و پوشانی گستر انتخاب شدند.

همچنین در حوزه صنایع دستی طرح های جعبه آسانسوری اصفهان، دوک کوک و پاپی ماشه به عنوان طرح های برگزیده معرفی شدند.

ساناز منصف، مسئول برگزاری رویداد، درباره هدف از برگزاری این رویداد به ایسنا گفت: ایجاد فرصت همکاری تجاری سازی، توانمندسازی و ارائه حمایت های کاربردی از اهداف ویژه برگزاری این رویداد بود.

وی با اشاره به حمایت از 9 طرح اول برگزیده این رویداد و برنامه ریزی برای معرفی این طرح ها به دفتر فن بازار منطقه ای استان اصفهان، تصریح کرد: این گونه برنامه ها برای حمایت و گره زدن صنعت به نوآوران ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برگزیدگان رویداد استارتاپی بسته بندی محصول

معرفی برگزیدگان رویداد استارتاپی بسته بندی محصول