مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 17:322022-03-11سياسي

جهاددانشگاهی یک نمونه موفق در برگزاری آزمون های کشوری است


مدیرکل دادگستری استان کردستان گفت: آزمون قوه قضاییه توسط جهاددانشگاهی استان، خوب و با کیفیت انجام شده است و جای دارد از این نهاد انقلابی تشکر کرد.

- ایسنا/کردستان مدیرکل دادگستری استان کردستان گفت: آزمون قوه قضاییه توسط جهاددانشگاهی استان، خوب و با کیفیت انجام شده است و جای دارد از این نهاد انقلابی تشکر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی امروز، جمعه( 20 اسفند) در جریان بازدید از آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه که توسط جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای انسانی در هر دستگاه جز سرمایه محسوب می شود و هر سازمانی در راستای پیشبرد و تحقق اهداف خود باید نیروهای توانمند را بکار گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی توانمند باعث توسعه هر دستگاه اداری می شود گفت: باتوجه به اینکه هرساله شاهد افزایش ورود پرونده به دادگاه ها هستیم و این مهم می طلبد ما نیروهای توانمند بیشتری را جذب دستگاه قضا کنیم.

مدیرکل دادگستری استان کردستان عنوان کرد: دادگستری استان کردستان کمبود نیروی انسانی دارد و بر همین اساس این آزمون برگزار شده است تا افراد شایسته بتوانند برای خدمت به مردم وارد این مجموعه شوند.

وی در پایان با ابراز رضایت از برگزاری این آزمون در سطح استان یادآور شد: آزمون قوه قضاییه توسط جهاددانشگاهی استان کردستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی یک نمونه موفق در برگزاری آزمون های کشوری است

جهاددانشگاهی یک نمونه موفق در برگزاری آزمون های کشوری است