مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-11بين الملل

اولیانوف: بن بستی در مذاکرات وین وجود ندارد


بعد از اعلام ایجاد وقفه در مذاکرات وین، نماینده روسیه در مذاکرات به خبرنگاران گفت: اطلاعی از وجود هیچ بن بستی ندارم و تماس ها ادامه می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، میخاییل اولیانوف نماینده روسیه در مذاکرات وین در جمع خبرنگاران ضمن بیان این که اطلاعی از وجود بن بستی در مذاکرات ندارد، افزود تماس ها ادامه می یابد.

او در ادامه گفت که نهایی شدن توافق تنها به روسیه بستگی ندارد و بازیگران دیگری هستند که به زمان بیشتری نیاز دارند و نگرانی های بیشتری دارند .

[موضوعات باقی مانده] هیچ ارتباطی با روسیه ندارد .

اولیانوف در پاسخ به این پرسش که این وقفه چقدر طول خواهد کشید گفت: می توانم بگویم که ما خواستار به نتیجه رسیدن مذاکرات در زودترین زمان ممکن هستیم و نهایت تلاش خود را می کنیم.

پیش از این اظهارات اولیانوف، جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توییتی از ضرورت وقفه در مذاکرات وین به دلیل آنچه عوامل خارجی خواند، خبر داد و اعلام کرد: به دلیل عوامل خارجی به وقفه در گفت وگوهای وین نیاز است.

متن نهایی اساسا آماده و روی میز است.

به عنوان هماهنگ کننده، من به همراه تیمم به ارتباط با همه اعضای برجام و ایالات متحده برای غلبه بر وضعیت فعلی و نهایی کردن توافق ادامه خواهم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولیانوف: بن بستی در مذاکرات وین وجود ندارد

اولیانوف: بن بستی در مذاکرات وین وجود ندارد