مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:122022-03-11سياسي

آیت الله ناصری: شأن یزد در استقبال از سفرهای نوروزی حفظ شود


امام جمعه یزد بر لزوم حفظ شأن نشان دارالعباده برای یزد تاکید کرد و گفت: این مهم به شکل ویژه باید در مقوله گردشگری و سفرهای نوروزی مدنظر باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه های این هفته 20 اسفندماه نماز جمعه دارالعباده با بیان این که همه ما در محضر خدا هستیم و باید تلاش کنیم که از خدا دور نشویم، اظهار کرد: عده ای در محضر خدا هستند اما دل و روحشان از خدا دور است و عده ای در محضر خدا در حال شهود هستند یعنی ذکر و یاد خدا همواره بر زبان آنهاست و عقل و فکر و قلب و عمل آنها با خداست بر این اساس از گناه و معصیت شرم می کند.

وی با اشاره به سخن حضرت علی(ع) در مناجات شعبانیه که می فرماید: خدایا قلبی به من بده که شوق قلبم مرا به تو نزدیک کند، افزود: نباید اینطور باشد که به گفته معصوم، خیر خدا بر ما نازل شود اما شر ما به سوی او بالا برود.

امام جمعه یزد به بیان بخش هایی از مناجات شعبانیه پرداخت و عنوان کرد: در ماه شعبان هستیم و در این ماه مبارک باید برای رمضان آماده شویم، زیرا در ماه رمضان انسان باید به ضیافت خدا برود و این ضیافت را درک کردن و به لقا خدا رسیدن، مقدماتی نیاز دارد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: باید در قبال خداوند متعال آراستگی باطنی و ظاهری داشته باشیم و مهمتر از آن باید دل را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله ناصری: شأن یزد در استقبال از سفرهای نوروزی حفظ شود

آیت الله ناصری: شأن یزد در استقبال از سفرهای نوروزی حفظ شود