مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 15:072022-03-11سياسي

ضرورت نظارت ویژه مسؤولان بر بازار شب عید


امام جمعه نطنز گفت از بازاریابان و فروشندگان انتظار داریم که انصاف داشته باشند و مراعات حال مردم را کنند و انتظار از مسؤولان این است که نظارت را جدی بگیرند تا به مردم آسیبی نرسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های این هفته نماز جمعه نطنز اظهار کرد: جوانان دانشمند ایرانی موفق شدند دومین ماهواره نور را که یک ماهواره نظامی است در فاصله 500 کیلومتری در مدار زمین قرار داده و این فعالیت بسیار مهم به نتیجه رسید.

 وی افزود: این دستاورد صرفاً فنی نیست، بلکه این پیروزی و غلبه بر اراده قدرت هایی است که نمی خواستند ایران در این راه پیشرفت کند و ما به عنوان اولین کشور مسلمان در دنیا موفق شدیم این ماهواره را در مدار زمین قرار بدهیم.

یعقوبی اذعان کرد: آمریکا در جنگ ها کاری به انسانیت و حقوق بشر ندارد و می خواهد جهان دائم در حال بحران باشد و هیچ گاه هم از روی دلسوزی و نیت خیر به هیچ کشوری کمک نکرده و سر قول خود نبوده است.

ضرورت نظارت ویژه بر بازار شب عید حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود هم در خطبه های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: از جمله اخبار خوب و نویدبخش که حقیقتاً امید را در دل ها زنده کرده است، خبر احیای یک صد واحد غیرفعال و نیمه فعال اقتصادی در کشور است که خوشبختانه دیروز با حضور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت نظارت ویژه مسؤولان بر بازار شب عید

ضرورت نظارت ویژه مسؤولان بر بازار شب عید