مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:122022-03-11سياسي

ماهواره نور موازنه بازدارندگی و اقتدار را به نفع جمهوری اسلامی سنگین می کند


امام جمعه حاجی آباد با اشاره به اقدام سپاه در تولید ماهواره نور گفت:  ماهواره نور موازنه بازدارندگی و اقتدار را به نفع جمهوری اسلامی سنگین می کند .

- ، حجت الاسلام غلامرضا دروند پور در خطبه های نماز جمعه این هفته حاجی آباد اظهار کرد: تمدن آمریکایی در شکل یک رژیم مافیایی در همه عرصه های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، متولد شده و رشد یافته است.

وی افزود: رژیم مافیایی آمریکا از زمان پایان جنگ جهانی دوم سیاست مداوم و بدون توقفی در مورد گسترش حضور نظامی در اقصی نقاط جهان داشته است.

خطیب جمعه حاجی آباد با بیان اینکه در بیشتر مناطق جهان حضور تنش آفرین پایگاه های نظامی آمریکایی به چشم می خورد، تاکید کرد: این پایگاهها با عناوین مختلف همانند حفاظت از دریانوردی آزاد یا دفاع از متحدان و مبارزه با تروریسم به تعریف مشروعیت بخشی به این حضور نظامی می پردازد.

حجت الاسلام دروند پور ادامه داد: از طرف دیگر تلاش آمریکا برای تقویت جای پای حضور نظامی تنها به ساخت پایگاه های نظامی محدود نشده و این کشور با به راه انداختن جنگ های مختلف و یا حرکت ناتو به سمت شرق عملاً به تقویت گسترش نظامی خود در جهان پرداخته است.

امام جمعه حاجی آباد اضافه کرد: در این میان مسئله همواره حیاتی و حائز اهمیت برای کاخ سفید در مشروعیت بخشی داخلی و بین المللی به تلاش برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهواره نور موازنه بازدارندگی و اقتدار را به نفع جمهوری اسلامی سنگین می کند

ماهواره نور موازنه بازدارندگی و اقتدار را به نفع جمهوری اسلامی سنگین می کند