مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 14:072022-03-11سياسي

آیین ششمین جشنواره ابوذر به ایستگاه پایانی رسید


دبیر ششمین جشنواره ابوذر از برگزاری اختتامیه این دور از رقابت ها در روز یکشنبه هفته آتی خبر داد و گفت: این آیین با حضور مسؤولان استانی بوده و برترین های مصاحبه، - زهرا کورانی، دبیر جشنواره ابوذر، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، از تغییر برنامه اختامییه جشنواره ابوذر خبر داد و گفت: به دلیل تداخل برنامه ای که قرار است روز شنبه در سالن شهیدان نژاد فلاح برگزار شود، اختتامیه ششمین جشنواره ابوذر استان البرز به روز یکشنبه بیست و دوم اسفندماه موکول شد؛ این آیین از ساعت 16 الی 18 برگزار می شود.

دبیر جشنواره ابوذر در ادامه با اشاره به اینکه این آیین با حضور مسؤولان استانی برگزار خواهد شد، افزود: اختتامیه جشنواره با تجلیل از برگزیدگان همراه خواهد بود که متاسفانه به دلیل کیفیت آثار ارسالی بخش هایی از این جشنواره حذف شد.

کورانی در تشریح این خبر ادامه داد: بخش هایی از جمله فضای مجازی که برای اولین بار در جشنواره دیده شده بود به همین دلیل حذف شد این در حالی است که در حوزه ای مانند خبر نیز با وجود اینکه این بخش اساس و پایه رسانه می باشد آثار ارسالی بسیار ضعیف و هیچ یک از آثار حائز رتبه نشدند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر ششمین جشنواره ابوذر استان البرز در بخش های مصاحبه، گزارش، تیتر، یادداشت، فیلم و عکس معرفی می شود، اضافه کرد: بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین ششمین جشنواره ابوذر به ایستگاه پایانی رسید

آیین ششمین جشنواره ابوذر به ایستگاه پایانی رسید