مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 13:472022-03-11سياسي

رییس جمهور: دولت به دنبال مبارزه ریشه ای و علمی و تخصصی با فساد است


دولت به دنبال مبارزه ریشه ای و بالطبع، علمی و تخصصی با فساد است؛ چرا که با فعالیت های سطحی و نمایشهای تبلیغاتی، پدیده فساد نه تنها رنگ نمی بازد بلکه پر و بال می گیرد.

- دولت به دنبال مبارزه ریشه ای و بالطبع، علمی و تخصصی با فساد است؛ چرا که با فعالیت های سطحی و نمایشهای تبلیغاتی، پدیده فساد نه تنها رنگ نمی بازد بلکه پر و بال می گیرد.

رییس جمهور در پیامی به سومین همایش کتاب سال حکومت اسلامی گفت: شهید سلیمانی عزیز از آن جهت شهید تراز تمدن اسلام است که از طریق تولید و تکثیر یک نظام معنایی در میدان عمل، اراده ملی ، اراده بین المللی و حتی اراده جهانی را تحت تأثیر قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام آیت الله سید ابراهیم رییسی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم حکومت اسلامی، سریان ربوبیت الهی در بستر اجتماع انسانی است و تمامی مجاهدتهای برگزیدگان الهی، در بستر این جریان تفسیر می شود و معنا می یابد.

مخاطب دین، انسان است و محتوای خطاب، برنامه تکامل و نورانیت اوست؛ تا از طریق فعلیت بخشیدن به نظام معنایی مرتسَمِ دین، حرکت به سوی غایت الغایات را پی ریزی و پیگیری نماید.

بنابراین مردم ، مخاطب ، موضوع و از همه مهم تر عامل حرکت و تحول اند؛ و بر همین اساس تحول ، جز از مسیر اراده اجتماعات انسانی محقق نخواهد شد؛ و این سنتی است که بر حیات انس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: دولت به دنبال مبارزه ریشه ای و علمی و تخصصی با فساد است

رییس جمهور: دولت به دنبال مبارزه ریشه ای و علمی و تخصصی با فساد است