مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:572022-03-11سياسي

دولت نقش نهادهای اقتصادی عمومی را در اقتصاد تقویت می کند


برنامه دولت سیزدهم این است که نقش نهادهای اقتصادی عمومی را در اقتصاد ملی تقویت کرده و با این راهبرد، جبهه اقتصادی نظام جمهوری اسلامی ایران را کارآمدتر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از آستان نیوز، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی در ششمین گردهمایی مدیران شرکت ها و مؤسسات زیرمجموعه بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی اظهار کرد: نکته مهمی که همه ارکان کشور باید به آن توجه داشته باشند این است که بتوانیم تهدید جنگ اقتصادی را به یک فرصت تبدیل کنیم.

وی افزود: شاید پیش از مواجهه با این شرایط، به هم افزایی پتانسیل های اقتصادی برای اداره کشور چندان احساس نیاز نمی کردیم، اما با تجربه 3 سال گذشته امیدواریم اگر هم توافقی در مذاکرات صورت بگیرد، موجب نشود ما به دوران حاکمیت اقتصاد نفت زده و نقش آفرینی متمرکز دولت برگردیم.

خاندوزی خاطرنشان کرد: آستان قدس رضوی می تواند یکی ازمهم ترین بازیگران بخش عمومی اقتصاد ایران باشد و این بازیگری باید در نگاه کلان مدیریت اقتصادی کشور مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

وی افزود: اگر همه بازیگران اقتصاد از جمله دولت، بخش عمومی و بخش خصوصی بتوانند در تقسیم کار اقتصادی به یک اشتراک نظر برسند، آن وقت است که می توانیم در عرصه سیاست های ملی و منطقه ای اقتصاد، دستاوردهای قابل توجهی داشته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت نقش نهادهای اقتصادی عمومی را در اقتصاد تقویت می کند

دولت نقش نهادهای اقتصادی عمومی را در اقتصاد تقویت می کند