مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-11اجتماعي

خسارت طوفان با سرعت 110 کیلومتر در شرق و جنوب اصفهان/ محور نایین_ اردکان مسدود شد


منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: وزش باد شدید، طوفان لحظه ای با سرعت بیش از 110 کیلومتر بر ساعت سبب کاهش میدان دید، گرد و غبار و اختلال در تردد جاده ای در محورهای جاده ای اردستان، زواره، نایین و انارک و نیز محور نایین به اردکان شد.

وی افزود: به علت شدت تندباد و گرد و خاک به صورت موقت در مسیر رفت و برگشت محور نایین_ اردکان توسط پلیس راه مسدود شد و عوامل امداد جاده ای، راهداری و پلیس راه در محورها استقرار دارند.

شیشه فروش افزود: وزش تندباد سبب بروز خسارت به تابلوهای شهری و جاده ای و سقوط تعدادی از درختان، پایه های برق، سقف های کاذب و شکسته شدن شیشه تعدادی از خودروهای عبوری در منطقه شرق اصفهان شد همچنین محور انارک-نایین به علت شدت گرد و خاک موقت مسدود شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان بیان کرد: وزش تندباد و طوفان در جنوب استان در شهرستان سمیرم و بخش پادنا و شهر بیده سبب بروز خسارت به درختان، پایه های برق، سقف های شیروانی، اماکن و شکسته شدن شیشه تعدادی از خودروهای عبوری در منطقه شد.

وی با اشاره به ادامه وزش باد شدید، طوفان لحظه ای و فعال شدن کانون های گرد و غبار به ویژه در مناطق شرقی و جنوب استان خاطرنشان کرد: احتمال آسیب به درختان، سازه های موقت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت طوفان با سرعت 110 کیلومتر در شرق و جنوب اصفهان/ محور نایین_ اردکان مسدود شد

خسارت طوفان با سرعت 110 کیلومتر در شرق و جنوب اصفهان/ محور نایین_ اردکان مسدود شد