مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 اسفند 1400 ساعت 12:022022-03-11دانش

درمان توده های سرطانی با استفاده از نانوذره های مغناطیسی ممکن شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان دانشگاه اصفهان با همکاری دانشگاه صنعتی ایلمنا آلمان بر روی نانوذره های مغناطیسی مناسب برای کاربرد های پزشکی، - محققان دانشگاه اصفهان با همکاری دانشگاه صنعتی ایلمنا آلمان بر روی نانوذره های مغناطیسی مناسب برای کاربرد های پزشکی، تحقیقاتی انجام دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محققان دانشگاه اصفهان با همکاری دانشگاه صنعتی ایلمنا آلمان بر روی نانوذره های مغناطیسی مناسب برای کاربرد های پزشکی، تحقیقاتی انجام دادند.

هدف از انجام این پژوهش بررسی توان اتلاف ویژه ی نانوذرات تهیه شده برای درمان توده هایی سرطانی با روش فراگرمایی مغناطیسی بوده است.

مرتضی مظفری، دانشیار فیزیک ماده چگال آزمایشگاهی دانشکده فیزیک دانشگاه اصفهان درباره لزوم انجام این طرح گفت: هدف از انجام این پژوهش، بررسی توان اتلاف ویژه ی نانوذرات تهیه شده برای درمان توده های سرطانی با روش فراگرمایی ‏مغناطیسی بوده است.

در این کار نانوذرات مگنتایت و مگنتایت جانشانی شده با روی و ساماریوم به روش هم رسوبی ساخته شده است.

نانوذرات با اسیدسیتریک و کوپلیمر پلورنیک F 127 پوشش داده شدند که فروشاره های آن ها به خوبی در زمان طولانی (چند هفته) پایدار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمان توده های سرطانی با استفاده از نانوذره های مغناطیسی ممکن شد

درمان توده های سرطانی با استفاده از نانوذره های مغناطیسی ممکن شد